Forum du Collectif des Associations Citoyennes


Vous n'êtes pas identifié.

#1 11-10-2018 04:18:21

Kyle
Nouveau membre
Date d'inscription: 11-10-2018

DEUS PET

ÿþZoveel eigenaren van kleine bedrijven - met name DEUS PET degenen die thuis werken - hebben erg veel tijd nodig. Immers, als een onafhankelijke professional moet je de hoeden dragen van: accountant, verkoper, medewerker van de klantenservice, marketingmanager, distributiemanager, belastingdeskundige en talloze anderen. Hoewel je misschien wanhopig hulp nodig hebt, denk je waarschijnlijk dat je het je niet kunt veroorloven iemand aan te nemen. De waarheid is bekend ... je kunt echt geld sparen door een assistent te gebruiken.

Ze werken via telefoon, e-mail, fax en post, in plaats van een fulltime medewerker van uw bedrijf te zijn. Op deze manier betaalt u alleen voor de services die u nodig hebt. Laten we zeggen dat u wel een virtuele assistent inhuurt. Hij / zij werkt 20 uur per week voor een tarief van $ 35 per uur. Dat is gelijk aan $ 700. DEUS PETJES Aan de andere kant, GIJ spendeert die 20 uur per week om meer geld te verdienen. Dat zou u een extra $ 2.000 per week opleveren (met hetzelfde voorbeeld hierboven). Je zou eigenlijk MEER geld verdienen ($ 1.300 meer) door een virtuele assistent in te huren dan DEUS PET ZWART dat je het allemaal zelf zou doen.

Waar vind je goede virtuele assistenten? U kunt op het web zoeken, uw zakenpartners om aanbevelingen vragen of enkele online-assistent-mappen (VA) raadplegen, bijvoorbeeld http://www.assistu.com. Ik raad ten zeerste http://www.kesslerva.com aan. Degene die je kiest, zorg ervoor dat ze ervaring hebben met het uitvoeren van de taken die je wilt delegeren. Zorg er ook voor dat ze "uurlijks" werken zonder contracten (althans in het begin), zodat je een idee krijgt van hoe hij / zij zaken doet. Virtuele assistenten kunnen je vrijmaken om te doen waar je DEUS PET SALE goed in bent.

Vraag jezelf af wat het beste gebruik van je tijd is en als iets op je lijst buiten dat bereik valt, delegeer het dan. 3. Neem de lijst met items die u niet kunt delegeren en deel ze uit in stappen van bijtgrootte. Whento-do-artikelen zijn groot, ze lijken overweldigend. Onthoud echter het gezegde dat je alleen een olifant kunt eten die je bijt, en vermeld de actiestap die nodig is om het taakitem te volbrengen. 4. Plan actie-items. Wanneer krijg je ze af? Hiervoor moet je misschien een stap achteruit doen en van een afstand naar je agenda kijken.

Door activiteiten op een constructieve manier in te plannen, kunt u minder tijd aan hen besteden en ze daadwerkelijk krijgen. En houd je doelen maximaal op drie. Voeg alleen een item toe na het voltooien van een item. Als de deadlines anders zijn, overweeg dan om je activiteit te spreiden, zodat er geen downtime is. 5. Stel een accountability partnership in. Dit is iemand waarmee je kunt samenwerken om je voortgang te monitoren en je prestaties te vieren. DEUS PET KOPEN Wanneer je je taken hebt voltooid en projecten naar voltooiing hebt verplaatst, moet je dit bevestigen.

Toch bezit een zeer klein aantal van deze vrouwen een op internet gebaseerd bedrijf. Degenen die een online bedrijf hebben, zullen beamen dat dit het BESTE thuisbedrijf is voor thuismoeders. Waarom? Hier zijn slechts enkele van de voordelen die andere thuisgebaseerde bedrijven u niet kunnen bieden: - Het heeft het grootste potentieel tegen een minimale investering.- Uw bedrijfsplanning is 100% flexibel.- U kunt zo weinig werken als 3 uur per dag & nog steeds succesvol.- [img]https://www.anagama.nl/images/large/deus pet-591sre.jpg[/img] Dit is echt een 'thuis'-bedrijf, werkt alleen op uw computer.

Hors ligne

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com